دانستنی‌های مفید در رابطه با باتری

بهترین برند تولیدکننده باتری سمعک کدام است؟

انتخاب بر اساس بینش و شناخت

 بهترین برند تولیدکننده باتری سمعک کدام است؟

مهم‌ترین عاملی که روی عملکرد و کیفیت باتری‌‌های روی-هوا (zinc-air) پیش از به‌کارگیری آن‌ها اثر مستقیمی می‌گذارد، جریان هوا است. در نتیجه بهتر است تنها زمانی این مدل باتری‌ها را از پوشش مقوایی آن خارج کنید که قصد استفاده از آن‌ها ‌را دارید. همچنین بهتر است پس از برداشتن برچسب از روی باتری پیش از آن‌که باتری را درون دستگاه شنوایی قرار دهید به مدت 5 دقیقه اجازه دهید باتری به‌طور کامل در وضعیت فعال قرار گیرد.   نزدیک به شش سال پیش پژوهشی مفصل و دقیق در ارتباط با برندهایی انجام شد که در زمینه تولید باتری سمعک به فعالیت اشتغال دارند. در آن آزمایش پژوهشگران مستقر در کشور برزیل از تولیدکنندگان باتری سمعک درخواست کردند تا باتری‌های سمعک خود را همراه با جزییات فنی در اختیار آن‌ها قرار دهند تا این پژوهشگران در در محیط آزمایشگاهی به دقت عملکرد باتری‌ها را ارزیابی کنند . هدف از این آزمایش بررسی عملکرد و کارایی باتری‌ سمعک‌ها در اندازه‌های مختلف و در شرایط مختلف بود. مطلبی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، چکیده‌ای از این پروژه تحقیقاتی است. در این آزمایش باتری‌های ساخته شده از سوی معروف‌ترین برندهای روز دنیا ExtraPower، ClearCell، PowerOne، Renata، Energizer، Duracell، Rayovac، icellTech، Sony و Panasonic که در زمینه ساخت باتری و به ویژه باتری سمعک به فعالیت اشتغال دارند مورد ارزیابی قرار گرفتند.  

باتری‌های سمعک در اندازه 675: برنده Duracell

نتایج به دست آمده در ارتباط با باتری‌های سمعک سایز 675 را می‌توان به سه گروه متمایز تقسیم کرد. یک گروه متشکل از شش برندی هستند که رفتاری مشابه با یکدیگر دارند. گروه متوسط شامل سه برندی هستند که عملکرد پایین داشته و گروه سوم تنها یک برند است که بهترین عملکرد را دارد. بدترین‌ باتری‌ها به لحاظ عملکرد محصول شرکت‌های ClearCell, ExtraPower, icellTech, Sony, Rayovac و Renata با متوسط عمر 250 ساعت، گروه متوسط شامل باتری سمعک Energizer با 246 ساعت، باتری سمعک PowerOne با 300 ساعت و باتری سمعک پاناسونیک با 312 ساعت و بهترین عملکرد متعلق به باتری سمعک دوراسل با 372 ساعت است.
باتری سمعک duracell سایز 675

باتری سمعک DURACELL سایز 675 که بهترین عملکرد را در بین برندهای مختلف باتری سمعک داشته است

باتری‌های سمعک در اندازه 13: برنده  sony

عملکرد باتری‌ سمعک سایز 13 نیز می‌توانند به سه گروه طبقه‌بندی شود. یک گروه متشکل از چهار برند است که عملکردی مشابه با یکدیگر دارند. گروه دوم متشکل از چهار برند است که عملکرد پایین‌تری داشته و گروه سوم شامل دو برند است که بهترین عملکرد را داشته‌اند. ClearCell, ExtraPower, icellTech و Energizer بدترین عملکرد را با میانگین 240 ساعت دارند، در گروه دوم Panasonic, Duracell , PowerOne و Rayvovac قرار دارند که به ترتیب متوسط عمر باتری برابر با  264، 276، 276 و 276 است. در گروه سوم Renata با 300 ساعت و sony با 312 ساعت بهترین عملکرد را دارد.

باتری‌های سمعک در اندازه 312: برنده سمعک Duracell

باتری‌های سمعک در اندازه ۳۱۲: برنده Duracell

باتری سمعک DURACELL سایز 312 که بهترین عملکرد را در بین برندهای مختلف باتری سمعک داشته است

نتایج به دست آمده از با‌تری‌هایی سمعک که در اندازه 312 قرار دارند را می‌توان در چهار گروه طبقه‌بندی کرد. گروه اول بدترین عملکرد را داشته، گروه دوم با دو برند نتایجی را ثبت کرده‌اند که کمی بهتر از گروه اول است، گروه سوم در برگیرنده چهار برند هستند که نتایج مشابهی را ثبت کرده‌اند و در گروه چهارم نیز تنها یک برند قرار می‌گیرد. Energizer با 156 ساعت و ExtraPower با 168 ساعت در گروه اول قرار می‌گیرند. ClearCell  با 180 ساعت و PowerOne  با 192 ساعت در گروه دوم قرار می‌گیرند. icellTech، Renata، Sony، Panasonic و Roayovac  با 204 ساعت در گروه سوم و Duracell  با 276 ساعت در گروه چهارم قرار می‌گیرند.

باتری‌های سمعک در اندازه 10: برنده باتری سمعک Rayovac

نتایج به دست آمده از با‌تری‌های سمعک که در اندازه 10 قرار دارند را می‌توان در سه گروه طبقه‌بندی کرد. گروه اول بدترین عملکرد را دارند، گروه دوم عملکردی به نسبت بهتری داشته و گروه چهارم نیز بهترین عملکرد را دارند. ExtraPower  و ClearCell  با 228 ساعت در گروه اول قرار می‌گیرند. Duracell، Sony، icellTech و Energizer  با 252 ساعت در گروه دوم و Panasonic  و Rayovac  با 276 ساعت در گروه سوم قرار می‌گیرند.
باتری سمعک DURACELL سایز ۶۷۵

باتری سمعک Renata سایز 10 که بهترین عملکرد را در بین برندهای مختلف باتری سمعک داشته است

در صورت تمایل به خرید باتری سمعک، از صفحات مختلف فروشگاه باتری باتری‌کده دیدن فرمایید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید